Бош саҳифа

2014-2015 ўқув йили учун 1,-2,-3,-8,-9- синф ўқувчиларига олинадиган дарсликлар

Namangan viloyat xalq ta'limi boshqarmasi bo'yicha  2014-2015 o'quv yili uchun 1,-2,-3,-8,-9- sinf o'quvchilariga olinadigan darsliklar  xaqida
MA'LUMOT

Sinf

Necha nomda

Soni

1.   

1-sinf

48

563 964

2.   

2-sinf

42

476 836

3.   

3-sinf

38

368 008

4.   

8-sinf

64

633 648

5.   

9-sinf

64

651 600

 

Jami

256

2 694 056

Umumiy o'rta ta'lim maktablari o'quvchilarini darsliklar bilan ta'minlash

Namangan viloyat xalq ta'limi boshqarmasi tasarrufidagi umumiy o'rta ta'lim maktablari o'quvchilarini 2014-2015 o'quv yilida darsliklar bilan ta'minlash
maqsadida ta'lim barcha tilda 1-sinflar uchun 48 nomda 572 752 nusxa, 2-sinflar uchun 42 nomda 527 157 nusxa, 3-sinflar uchun 38 nomda 369 333 nusxa, 8-sinflar uchun 64 nomda 636 802 nusxa, 9-sinflar uchun 64 nomda 654 607 nusxa jami 256 nomda 2 764 095 nusxa darsliklarga buyurtmalar shakillantirilib xalq ta'limi vazirligiga taqdim etildi.

Batafsil...

Maktab yarmarkalari

Namangan viloyati xalq ta'limi boshqarmasi tomonidan joriy yilning 10 avgustidan 10 sentyabriga qadar belgilangan manzillarda “Maktab yarmarkalari” tashkil etish bo'yicha belgilangan reja asosida ish tashkil etilmoqda. Joriy yilning 10 avgustidan 10 sentyabriga qadar xududlarda o'tkaziladigan maxsus maktab yarmarkalari faoliyatini uyushqoqlik bilan tashkil qilish bo'yicha ishchi gurux tarkibi tuzilib ularni xududlarga biriktirildi.

Belgilangan xududlar qo'shni maktablarni foydalanishi, axoliga qulayligi va shinamligini xisobga olingan xolda tanlab olindi. Maktab yarmarkalarini muddatlari manzillari xamda ularni tashkil qilish bo'yicha mas'ullar belgilandi. Ishchi gurux tarkibiga maktab yarmarkalari faoliyatini muntazam o'rganib chiqib natijasi xaqida xaftaning xar juma kuni axborot berib borish vazifasi yuklatildi.

Batafsil...

Manzil

Namangan shahri, Do'stlik shox ko'chasi, 3-kichik tuman, 160115

(8-369) 232-61-15

 (8-369) 232-19-84

Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра.

 

Statistika